پلان طراحی و چیدمان
پلان طراحی و چیدمان
Previous
Next

خدمات طراحی و چیدمان پادمان

مجموعه پادمان با گسترش منابع انسانی خود ، در زمینه طراحی فضاهای اداری و مشاوره آن اقدام به راه اندازی دپارتمان طراحی و دکوراسیون نموده است.

علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره چیدمان، طراحی و تولید محصولات متناسب با فضای اداری از ویژگی های پادمان محسوب می گردد. استفاده از ارگونومی استاندارد و تنوع در طرح و متریال، انتخاب را برای شما به کاری لذت بخش و آسان تبدیل می نماید.

اساس طراحی فضای اداری در پادمان: خلاقیت ، کارایی و ارگونومی می باشد.

در دوره ای از زندگی هستیم که شروع و راه اندازی و یا توسعه کسب و کاری موفق نیازمند برنامه ریزی می باشد که یکی از این ابعاد مبحث دکوراسیون فضای اداری کسب و کار می باشد. سبک مدرن به عنوان یکی از محبوب ترین سبک های طراحی در سالهای اخیر می باشد که همزمان با در اولویت قراردادن زیبایی بصری، اجرای اصولی و استانداردسازی فضا را نیز در نظر می گیرد و مجموعه پادمان با تولید بیش از 6 سری از محصولات خود در این زمینه پیشتاز محسوب می گردد. با این حال در کنار فضای مدرن برای کسانی که سبک کلاسیک را می پسندند نیز مجموعه پادمان با رویکردی نو اقدام به تولید محصولاتی در سبک نئو کلاسیک نموده که با بیش از 5 سری محصول در این سبک نیز در صدد برطرف نمودن نیاز شما عزیزان می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره طراحی و چدمان لطفا فرم زیر را پر نموده تا همکاران در اسرع وقت جهت هماهنگی تماس بگیرند

درخواست مشاوره

باما در تماس باشید

اطلاعات تماس

آدرس

تهران-خیابان حافظ-ابتدای زیر گذر حسن آباد-سمت چپ پلاک 93 طبقه دوم واحد اداری

شماره تماس

021-66712061

ایمیل

Info@padmaan.com

دارای نقشه

محصولات ما